загрузка...
Світова література

Світова література (107)

Тема. Контрольна робота № 3. Тести

Мета: систематизувати й узагальнити знання з теми; виявити рівень

знань, умінь та навичок учнів із метою їхньої корекції; розвивати образне та логічне мислення учнів, пам’ять, уміння

формулювати власну; виховувати найкращі людські якості

на прикладі позитивних героїв вивчених творів.

Обладнання: тестові завдання.

Теорія літератури: літературна казка, п’єса-казка, драматичний твір, діалог,

монолог, ремарка, репліка, дія, картина, антитеза.

Хід уроку

I. Оголошення теми й мети уроку

II. Основний зміст роботи

1. Інструктаж до виконання тестових завдань

2. Виконання контрольної роботи (виконуються завдання всіх рівнів)

Світова література. 5 клас. Конспект уроку. Презентація.

Тема. С. Маршак «Дванадцять місяців»

Мета: ознайомити з життям і творчістю письменника, зацікавити

учнів і спонукати їх до читання; дати поняття про драматичний твір; розвивати творчі здібності, навички виразного

читання драматичних творів, інсценізації; виховувати прагнення до самоосвіти та самовдосконалення.

Обладнання: елементи костюмів та декорацій для інсценівок; портрет

письменника, збірки його творів, ілюстрації до них.

Теорія літератури: драматичний твір, п’єса-казка.

Хід уроку

I. Мотивація навчальної діяльності школярів

— Ледь устигли ми завершити літературну мандрівку з мужньою і відданою

дівчинкою Гердою, як на порозі вже нова казка, нові казкові пригоди, і цього

разу — не зовсім звичайні, адже йтиметься про драматичний твір, про театр,

для якого призначений цей твір. Літературні герої оживають на сцені. Майстерна гра акторів змушує глядачів жити їхнім життям, переживати їхні пригоди, плакати й сміятися, осуджувати або співчувати. Це незабутнє враження.

До речі, у давні часи люди вважали театральні вистави важливою державною

справою, гарною розвагою і потужним засобом виховання громадян.

Саме сьогодні кожен із вас матиме можливість спробувати себе в ролі актора

чи режисера-постановника.

 

Світова література. 5 клас. Конспект уроку. Презентація.

Літературна казка

Тема. Літературна казка. О. Пушкін, його казки

Мета: ознайомити з поняттям «літературна казка», з творчістю

О. Пушкіна — видатного російського поета, шанувальника народної казки; розвивати навички виразного читання

й переказу казок, уміння давати оцінку явищам людського

життя, учинкам людей; розширювати кругозір учнів; виховувати естетичні смаки, любов до художньої літератури.

Обладнання: портрети О. Пушкіна, збірки його казок, ілюстрації до

них.

Теорія літератури: літературна казка, прозовий та віршований твори.

Хід уроку

I. Аналіз виконання контрольних робіт

II. Оголошення теми й мети уроку

III. Мотивація навчальної діяльності школярів

— Знайомство з новим письменником, новим твором схоже на невелику подорож до іншої країни, під час якої усвідомлюєш, що люди на нашій землі хоча

й різні, проте найбільше в житті цінують добро, любов, чесність, справедливість; вони здатні мріяти і намагаються втілити мрії в життя. Красиве, дотепне,

Світова література. 5 клас. Конспект уроку. Презентація.

Тема. Література і фольклор — скарбниця духовних багатств людства

Мета: донести до свідомості учнів, що література й фольклор — скарбниця духовних багатств людства; показати роль книги в житті людини; розвивати інтерес до пізнання світу через читання художньої літератури; виховувати позитивні якості характеру на основі загальнолюдських цінностей.

Обладнання: книжкова виставка творів світової літератури для дітей, карта світу, бібліотечні формуляри учнів.

Теорія літератури: література, фольклор, художня література, національна література, всесвітня література, оригінал, переклад.

Хід уроку

I. Мотивація навчальної діяльності школярів

 

Виктор Новосад на сервере Стихи.ру
загрузка...
« Освітній портал »   2013 р.